Online, dag 2

Dag två startade med en keynote av Rachel Botsman, som skrivit boken What’s mine is yours: the rise of collaborative consumption. Och det var säkert mycket intressant men jag fick tyvärr offra det på förkylnings/hälsans altare så att jag skulle få lite mer vila. MEN, jag har glädjen att meddela att boken finns att låna från Internationella Miljöinstitutets bibliotek!
Nu har jag bänkat mig för att lyssna på Track 2: Social media: exploiting knowledge in networks: leadership strategies for working in the new economy.
Spännande!

Kommentera

